قسم به حق امیرالمومنین علیه السلام و نجات کافر از آتش با محبت امبرالمونین علیه السلام

حتما نظرات خوتان را اعلام بفرمائید

قسم به حق امیرالمومنین علیه السلام و نجات کافر از آتش با محبت امبرالمونین علیه السلام

هرروز صبح مي‏آمدم کنار راه مي‏ايستادم تا آقا علي علیه السلام از منزل بيرون آيد و جمال نوراني او را زيارت کنم. يکروز صبح که از منزل بيرون آمدم و به سر راه حضرتش ايستادم خبري نشد پرس‏جوئي کردم گفتند آقا علي علیه السلام به مسجد تشريف برده‏اند من از ترس مسلمانها جرأت نمي‏کردم وارد مسجد شوم. و تا جمال آقا را زيارت نمي‏کردم ممکن نبود دنبال کار روم.لذا از آمدم محاذي در مسجد ايستادم به اميد آنکه شايد چشمم به جمال نورانيش بيفتد. بمجرد آنکه محاذي در آمدم ديدم آقا علي علیه السلام در ميان مسجد است از جاي خود حرکت کرد و نگاهي به طرف من فرمود مثل اينکه مي دانست من منتظر ديدن اويم.من هم جمال دل آراي او را زيارت کردم و پي کارم رفتم تا اينکه اجلم رسيد و در حال کفر از دنيا رفتم و مرا به آتش مبتلا نمودند و لکن قريب به يک ميل آتش از من دور است و به من صدمه‏اي وارد نمي‏کند بخاطر اينکه در دلم محبت علي (ع) است.

به نقل از کتاب کرامات العلویه : علی میر خلف زاده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: تصاویر و مطالب درباره نماز ، قران مجید ،زندگی نامه ، پندهای ائمه ، سبک زندگی اسلامی ، اعیاد ، شهادت و تندرستی سلامتی، ،
نويسنده : دوستی